سامانه ضبط سفارشات تلفنی (Call Center)

با توجه به گستره ي فعاليت شركت هاي كارگزاري و ترجيح مشتريان به ارائه سفارشات غيرحضوري، همچنین رعايت عدالت و اولويت در خريد و فروش و تخصيص سهام، که همواره يكي از دغدغه هاي اصلي سازمان بورس اوراق بهادار در ادوار مختلف بوده است لزوم استفاده از سیستمی که بتواند پاسخگوی نیازهای فوق باشد، راهگشا می باشد.
در این راستا این کارگزاری اقدام به راه اندازی سامانه ضبط سفارشات تلفنی (Call Center) نموده است که مزایای آن به شرح زیر می باشد:


امکان ارائه سفارشات غیر حضوری توسط مشتری
 شناسايي مشتري در جريان تماس با سامانه (Call Center)
 اعلام برقراري تماس به صورت هشدار به كاربر (معامله گر) روي سيستم كارگزاري (Back Office)
 نمايش مشخصات فردي و سهامداري، مانده سهام، وضعيت مالي مشتري (موجودي قابل استفاده ي مشتري) به معامله گر به محض برقراري تماس
 امكان ضبط صدا و ذخيره ي آن به صورت فايل صوتي
تسهيل در ثبت سفارش خريد و فروش توسط كاربر با پر شدن اتوماتيك مشخصات فردي و سهامداري توسط سيستم در سفارش
 اتصال فايل صوتي مكالمه به سفارش به همراه زمان، مدت و تاريخ مكالمه
 امكان دسترسي سازمان بورس به فايل هاي صوتي
 امكان تهیه نسخه پشتیبان به صورت دوره اي
 سیستم کال سنتر می‌تواند مورد استناد در دعاوی حقوقی احتمالی قرار گیرد.